W społeczności GG dywanowych nalotów reklamowych nie będzie – wywiad z Markiem Sobolem

Marek Soból w wywiadzie dla Interaktywnie.com opowiedział o planach i rozwoju GG.pl – serwisu połączonego z komunikatorem Gadu-Gadu:

GG ma przewagę, miliony polskich internautów. I oni korzystają już w większości z innych serwisów społecznościowych, szukają więc czegoś obok – mówi Marek Soból, szef produktu GG Network. Czy na polskim rynku jest jeszcze miejsce na kolejny serwis społecznościowy?

Interaktywnie.com: Nie da się uniknąć porównań nowego społecznościowego serwisu GG.pl do facebooka. Formuła i funkcje bardzo nawiązują do światowego lidera. Po co kolejna kopia?

Marek Soból, szef produktu (CPO) w GG Network: Nie robimy kopii Facebooka. Idea GG.pl jest inna. Opiera się przede wszystkim na zastanej już liście kontaktów w komunikatorze Gadu-Gadu, w konkurencyjnym serwisie jest to odwrotnie. U nas użytkownik nie musi budować sieci kontaktów, starać się zapraszać jak najwięcej znajomych. Ponieważ tych znajomych, realnych, prawdziwych, już ma – właśnie w Gadu-Gadu. Serwis GG.pl współdzieli tę listę, importuje automatycznie nasze kontakty i pozwala na szerszą komunikację, rozrywkę, rozmowy i komentowanie, publikację zdjęć i wiele innych.

Czy użytkownicy, którzy mają do wyboru masę społecznościowek (już sprawdzonych i z których korzystają ich znajomi) wybiorą GG.pl? Czy marka ta nie kojarzy im się wyłącznie z komunikatorem, desktopową aplikacją?

Uważamy, że w przypadku sieci GG mamy unikatową, ważną przewagę i wyróżnik. Są to miliony polskich internautów. I oni korzystają już w większości z innych serwisów społecznościowych, szukają więc czegoś obok. Wprowadzając GG.pl udostępniamy im taką możliwość z dodatkowymi usługami, z poziomu komunikatora mogą więc komentować opisy, przeglądać zdjęcia, korzystać z prawdziwej pełnowartościowej poczty mail, grupować się i wykorzystywać w dowolny sposób możliwości sieci. GG dzisiaj to nie tylko komunikator, ale przede wszystkim bogata sieć znajomych, w ramach której i dzięki nowym usługom możemy spędzać wspólnie wiele czasu.

Całość wywiadu w serwisie interaktywnie.com:

http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/social-media/w-spolecznosci-gg-dywanowych-nalotow-reklamowych-nie-bedzie-16144

9.08.2010