Gadu-Gadu nawiązuje pilotażową współpracę ze Staffly

GG (d. Gadu-Gadu), pionier na rynku polskich komunikatorów internetowych, ogłasza rozpoczęcie współpracy ze startupem HR Tech, Staffly. Celem tej współpracy jest udostępnienie użytkownikom komunikatora krótkich i personalizowanych testów, badających dopasowanie ich stylu pracy do konkretnej branży lub charakteru stanowiska.

W ramach współpracy użytkownicy GG zyskają pilotażowy dostęp do specjalnie zaprojektowanych dla nich testów Staffly. Dzięki temu będą mogli zdiagnozować zestaw kilku swoich mocnych i słabych stron związanych z cechami osobowości oraz kompetencjami i stylem pracy, które zostały dopasowane do kilku najpopularniejszych branż, na zatrudnienie w których decydują się Polacy.

Badanie pilotażowe w GG ma na celu nie tylko bezpłatną diagnozę, ale również automatyczny feedback i wytyczenie konkretnych ścieżek rozwoju zawodowego dla użytkownika wykonującego krótki test (ok. 7 minut).

Narzędzie Staffly zostało stworzone przez dedykowany zespół badawczy – psychologa, psychometrę, socjologa, analityka, trenera kariery i statystyka. Startup dostarcza technologię dla m.in. takich gigantów rynku, jak: Biedronka, T-Mobile, Credit Agricole czy PKP Intercity.

  • My tu gadu-gadu, a warto zaplanować swoją karierę, rozwój zawodowy i zrobić to z głową – mówi Jarek Rybus z GG. – Dzięki współpracy ze Staffly ułatwimy użytkownikom GG rozpoznanie swoich kompetencji. Dzisiaj komunikator to wszechstronne narzędzie, dzięki któremu można prowadzić komunikację wewnętrzną, płacić za usługi. Testy Staffly to kolejna testowana korzyść dla użytkowników GG.
  • Z kolei Filip Sobel, założyciel Staffly, podkreśla: „Współpraca z GG to ciekawy kierunek rozwoju w ramach przetestowania naszych hipotez produktowych. Dzięki anonimowym wynikom będziemy w stanie zweryfikować, ile wartości użytkownikom daje produkt w postaci testów i możliwości bezpłatnej diagnozy dopasowania stylu pracy do różnych branż gospodarki.”