Stało się: wspólna oferta Allegro i Gadu-Gadu już na rynku

Liderzy rynku – Grupa Allegro i GG – zgodnie z zapowiedziami połączyli siły i stworzyli wspólne biuro reklamy. Oferuje ono narzędzia pozwalające dotrzeć do blisko 80% polskich internautów, ustępując w zasięgu jedynie Grupie Google. Obie spółki należą do globalnego koncernu Naspers, którego serwisy trafiają w Polsce do 15 milionów użytkowników miesięcznie.

Od 1 stycznia 2012 obowiązuje jeden, ujednolicony cennik biura reklamy obejmujący serwisy z Grupy Allegro i GG Network. Po raz pierwszy każdy zainteresowany szybkim i skutecznym dotarciem do większości polskich internautów będzie mógł w jednym miejscu zlecić kampanię z wykorzystaniem unikatowych możliwości. W nowej ofercie w sposób bez precedensu połączono zalety serwisów e-commerce Allegro, serwisów zasięgowych GG i serwisów biznesowych skupionych w Grupie Bankier.pl

Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG ma siedzibę w Warszawie i ujednoliconą strukturę: pion sprzedaży, pion produktu reklamowego i pion new business. Dyrektorem połączonego Biura został Jacek Makowski, a Dyrektorem Operacyjnym Biura pozostaje Krzysztof Łada.

  • Dzięki wspólnym siłom stajemy się liderem wśród polskich serwisów i oferujemy to, co najważniejsze, czyli dotarcie do konkretnych konsumentów, którzy swoje decyzje podejmują w oparciu o informacje z sieci – mówi Jacek Makowski.

Zarówno Grupa Allegro, jak i Gadu-Gadu to niekwestionowani liderzy w swoich kategoriach, które doskonale się uzupełniają.

Jak zapowiada Krzysztof Łada, jeszcze w styczniu zostaną przedstawione reklamodawcom nowe rozwiązania, w tym między innymi tzw. targetowanie behawioralne. – Zebraliśmy i przeanalizowaliśmy zachowania naszych konsumentów: co oglądają, kiedy kupują, ile wydają, kim są i co lubią. Dzięki temu stworzyliśmy bardzo precyzyjne grupy docelowe. Jesteśmy w stanie zaprezentować produkt lub usługę tuż przed podjęciem decyzji o zakupie – mówi Krzysztof Łada.

Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG zapowiada wiele nowości w 2012 roku.

WIĘCEJ O ALLEGRO I GADU-GADU

Grupa Allegro oraz GG Network należą do południowoafrykańskiego koncernu medialnego Naspers Ltd.

Grupa Allegro – lider branży e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej, grupa firm zarządzających 75 serwisami w ponad 20 krajach. W Polsce do Grupy należą – oprócz platformy transakcyjnej Allegro.pl – również takie serwisy, jak: porównywarka Ceneo.pl, serwis ogłoszeń lokalnych Tablica.pl, wertykale tematyczne otoMoto.pl, otoDom.pl, mojeauto.pl, otoWakacje.pl, Markafoni.pl, Citeam.pl, CoKupic.pl i iStore.pl oraz serwisy finansowe PayU i Bankier.pl. Wszystkie usługi i serwisy spółki mają za zadanie wspieranie handlu internetowego na każdym etapie – począwszy od dokonania wyboru towaru, poprzez porównanie cen produktu i zakup, po bezpieczną płatność elektroniczną.

GG Network S.A. jest producentem popularnego GG, lidera na rynku komunikatorów. GG Network jest właścicielem również takich serwisów, jak: Gadu-Gadu.pl, GG.pl, Fora.pl, Blip.pl, OpenFM, MojaGeneracja.pl, JaramSie.pl, Pykam.pl, Nauka.pl i MEGASlownik.pl. Spółka oferuje usługi telekomunikacyjne i poczty elektronicznej.

W grudniu 2011 GG Network reprezentując wszystkie spółki koncernu Naspers przystąpiło do IAB, a miesiąc wcześniej objęło część udziałów w PBI.

Zespół biura reklamy GG od lat współtworzy rynek i doskonale zna potrzeby klientów – biuro to otrzymało najwyższą ocenę w rankingu „Biura Reklamy” magazynu „Media i Marketing Polska” w latach 2009 i 2011.

Zarówno Allegro, jak i Gadu-Gadu zostały wysoko ocenione w Rankingu Marek dziennika „Rzeczpospolita” w 2011 roku.

NASPERS Ltd. – to wiodąca, międzynarodowa grupa medialna założona w 1915 r. jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, od 1994 r. notowana na giełdzie w Johannesburgu. Przez ponad dwie dekady grupa przekształcała się – od działalności opartej na tradycyjnych mediach drukowanych, zlokalizowanej w jednym państwie, do międzynarodowej firmy. Głównymi obszarami działań NASPERS Ltd. są platformy internetowe skupione wokół społeczności, komunikacji i gier, płatna telewizja oraz powiązane z usługami internetowymi media drukowane – publikacja, dystrybucja i druk prasy i książek. W większości obszarów swojej działalności NASPERS Ltd. jest firmą wiodącą na rynku – www.naspers.com