W Gadu-Gadu rozpoczęła się kampania reklamowa firmy L’Oreal Polska, która wprowadza pod marką Garnier nowy męski dezodorant X-treme Ice 72h. Jest to pierwszy produkt, dający po aplikacji tak wyjątkowe korzyści, jak zmniejszenie temperatury ciała o 4°C* oraz gwarantujący 72h ochronę dzięki zaawansowanej technologii z Mineralite pochodzenia wulkanicznego. Celem kampanii jest promowanie nowego dezodorantu w ciekawy „mroźny” sposób, zaangażowanie użytkowników z grupy celowej oraz wzmocnienie wizerunku pozostałych produktów z gamy DEO.
Kampanię można zobaczyć m.in. na popularnym komunikatorze GG. Osią kampanii jest gra zręcznościowa stworzona przez GG, w ramach której prowadzony jest ranking, a do zdobycia są cenne nagrody (quad Yamaha, mini-lodówki wypełnione kosmetykami, zestawy kosmetyków). W działaniach promujących wykorzystane zostaną formaty display w tym nowatorskie pełnoekranowe kreacje richmedia, banery na stronach oraz spoty radiowe. Kampania dopasowana jest również kontekstowo: nowy dezodorant Garniera został sponsorem kanału Chillout w Open.fm – największym radiu internetowym w Polsce.
Kampania rozpoczęła się 11 lipca w sieci Gadu-Gadu i trwać będzie do 31 sierpnia. Wszystkie media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.
Gra dostępna jest pod adresem: http://www.gadu-gadu.pl/garniermen
*Test instrumentalny. Badanie natychmiast po aplikacji sprayu na skórę.