Simplus w trakcie trwającej obecnie w społeczności Gadu-Gadu kampanii Simplus Bezlik Rozmów pojawia się na nowych, niewykorzystywanych dotąd formach reklamowych.
Kampania rozpoczęła się od jednodniowej emisji x’HTML’a na portalu Gadu-Gadu.pl oraz w serwisie OPEN FM. Była to pierwsza tego typu obecność w takiej formie w społeczności GG.
Wyjątkowość kampanii podkreśliła obecność marki w komunikatorze Gadu-Gadu. „Simplus” w kampanii Simplus Bezlik Rozmów po raz pierwszy wykorzystał status kliencki w komunikatorze Gadu-Gadu. Od 18 października użytkownicy najpopularniejszego komunikatora w Polsce mają do dyspozycji nowy status dostępności – oprócz „jestem dostępny”, „zaraz wracam”, „niewidoczny” itd., pojawiła się nowa możliwość – „Lubię gadać bezliku”. Nowy status dostępny będzie czasowo – do końca tygodnia.
Status Simplus dostępny jest w kafeterii statusów we wszystkich wersjach komunikatora GG 8x i 10x.
Czas kampanii: 11-24.10.2010.
Kampanię zaplanował dom mediowy Mediadirection OMD