12 czerwca br. ruszyła kampania na Emiteo, która ma za zadanie zebrać fundusze na transformację kultowego komunikatora GG w europejską superaplikację na miarę XXI wieku. Fintecom S.A., właściciel komunikatora, zapowiada rewolucyjne zmiany, które już są testowane w społeczności, na przykład cyfrowy portfel.
„GG zmienia się w europejską superaplikację GGapp” – pod takim hasłem dziś ruszyła kampania finansowania społecznościowego kultowego komunikatora GG. Dzięki środkom pozyskanym w trakcie w kampanii, będzie możliwe przeprowadzenie szeregu zmian, które zmienią GG w GGapp. Superaplikacja GGapp zapewni między innymi bezpieczną komunikację w formie czatów tekstowych i rozmów audio-wideo, z funkcją społecznościową z możliwością udostępniania zdjęć, postów i filmów, płatnościami mobilnymi online, wysyłaniem pieniędzy między użytkownikami z opcją wymiany walut, dostępem do szerokiego katalogu usług cyfrowych oraz e-commerce.
Polska spółka Fintecom S.A. ma ambitne plany na rozwój komunikatora. W aplikacji mają pojawić się również szyfrowane wiadomości (end2end), kantor wymiany walut, przelewy międzynarodowe, płatności QR-codem czy wirtualna karta debetowa. Wdrożenie tych funkcji jest możliwe dzięki statusowi Krajowej Instytucji Płatniczej, jaki ma Fintecom. Status KIP pozwala na realizowanie przekazów pieniężnych w całej UE oraz na wydawanie instrumentów płatniczych.
– Komunikator GG z nostalgią wspominają całe rzesze Polaków, aż 91% z nich kojarzy markę Gadu-Gadu. W dzisiejszych czasach zwykły komunikator to jednak za mało. Dziś komunikator może być podstawową funkcją aplikacji, wokół której korzystamy z wielu cyfrowych usług. Dlatego podjęliśmy decyzję o stworzeniu rewolucji, czyli zmiany GG w aplikację GGapp, która pozwoli na bezpieczną komunikację ze znajomymi, wymianę plików czy szybkie płatności. Naszym celem jest uczynienie z GGapp docelowo bramy do świata komunikacji, płatności i rozrywki w Polsce i krajach Unii Europejskiej – mówi Romuald Remus, prezes zarządu Fintecom S.A.
Spółka podkreśla, że komunikator GG jest w pełni polski, czyli ma do niego pełnię praw. Wykupienie marki GG od zagranicznego podmiotu nastąpiło w 2018 roku i od tego czasu komunikator jest przez Fintecom konsekwentnie rozwijany, co doprowadziło do rentowności samej aplikacji. Każdego miesiąca ponad 13 000 użytkowników wspiera rozwój komunikatora, wykupując wersję GG Premium. Dzisiaj z Gadu-Gadu regularnie korzysta ponad 400 tysięcy użytkowników miesięcznie, zarówno w wersji mobilnej, przeglądarkowej jak i na komputer, a wśród nich jest wiele firm z sektora MSP.
Materiał ma charakter promocyjny Fintecom S.A. Więcej szczegółów na http://www.emiteo.pl