Spółka Fintecom S.A. wdrożyła GG z chatem AI dla Komputronik S.A.

Spółka Fintecom S.A, właściciel GG, wdrożyła komercyjnie najnowsze rozwiązanie – komunikator GGapp z chatem AI w sieci sprzedaży firmy Komputronik S.A.

Ogólnopolska sieć sprzedaży Komputronik S.A. wykorzystuje rozwiązania GG w codziennej komunikacji z partnerami biznesowymi. Specjalnie dla sieci Komputronik, GG przygotowało dedykowany komunikator integrujący GGchat w wewnętrznej platformie B2B sprzedawców. Wkrótce rozpoczną się testy Asystenta AI opartego na GG. Dzięki temu, klienci mogą szybko kontaktować się z menedżerami Komputronika bezpośrednio przez okno chat na stronie internetowej i ustalać warunki handlowe. 

Kluczową technologią wspierającą obsługę sprzedaży jest Asystent AI w GGapp. – W rozwiązaniu zastosowaliśmy technologię AI do obsługi zapytań wtedy, gdy sprzedawca Komputronika będzie nieobecny lub zajęty, wówczas w jego zastępstwie Asystent AI w GGchat odpowie na bazie zgromadzonej i współdzielonej między sprzedawcami wiedzy – wyjaśnia Romuald Remus, prezes Fintecom S.A, właściciela GG.

Komunikator GGapp dostępny jest w platformie B2B po zalogowaniu przez partnerów biznesowych sieci Komputronik. Użytkownicy nadal mogą w nim korzystać z kultowych emotek GG, statusów dostępności i rozpoznawalnego dźwięku GG.

Wdrożenie GGapp z chatem AI dla Komputronika to początek współpracy, dzięki której testowane są najnowsze rozwiązania GG. 

GGapp i GGchat to usługi rozwijane równolegle do klasycznego komunikatora GG. Docelowo mają one być zintegrowane w superaplikację GGapp, umożliwiającą komunikację, dostęp do usług i płatności.