Sięgamy daleko! GG, Allegro i Bankier pokazują swoją siłę

Ruszyła kampania promująca potencjał reklamowy połączonego zasięgu serwisów Biura Reklamy Grupy Allegro i GGNetwork. Wspólne biuro reklamy czołowych polskich marek internetowych pozwala dotrzeć do blisko 82% polskich internautów (16 milionów użytkowników miesięcznie), ustępując w zasięgu jedynie Grupie Google. Zarówno Allegro, jak i GG to liderzy w swoich kategoriach. Kampania kieruje do strony http://reklama.gadu-gadu.pl/zasieg, która krótko i obrazowo informuje o głównych zaletach i wyróżnikach marek wchodzących w skład oferty Biura Reklamy Grupy Allegro i GG Network. Kampania będzie emitowana w serwisach należących do GG Network, Allegro i Bankier.pl oraz w serwisie Wirtualnemedia.pl. Dane wykorzystane w kampanii pochodzą z najnowszego badania Megapanel / PBI Gemius za okres maj 2012.

Wspólne Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG Network działa od stycznia 2012 roku. Od tego momentu obowiązuje także jeden, ujednolicony cennik biura obejmujący serwisy z Grupy Allegro, GG Network oraz Bankier.pl. Nowością we wspólnej ofercie jest tzw. targetowanie zakupowe, które pozwala marketerom idealnie skierować przekaz reklamowy w kluczowym momencie poszukiwania produktu przez klienta.