Fintecom S.A., spółka, do której należy marka GG, informuje o przełożeniu terminu kampanii crowdfundingowej na 2024 rok. Z uwagi na zmiany w prawie, wchodzące w życie 10. listopada br., nakładające nowe wymogi na platformy crowdfundingowe i konieczność uzyskania przez nie stosownych licencji, Fintecom S.A. zmuszony jest przełożyć kampanię crowdfundingową na pierwszą połowę 2024 roku. Pierwotnym planowanym terminem był czwarty kwartał br.
– Start crowdfundingu musimy przesunąć do czasu uzyskania przez współpracującą z nami platformę niezbędnych zezwoleń zgodnych z nowymi regulacjami, a proces ten jeszcze trwa – mówi Romuald Remus, prezes zarządu Fintecom S.A. – Dziękujemy wszystkim za niezwykle duży odzew na nasze plany finansowania społecznościowego oraz przebudowy i dalszego rozwoju komunikatora GG. Widząc reakcje społeczności i deklaracje licznych wpłat oraz stale rosnącą społeczność przyszłych Akcjonariuszy, współwłaścicieli GG, jesteśmy pewni, że razem rozpalimy GG na nowo i wdrożymy cały szereg nowych usług na bazie komunikatora: m.in. rozmowy audio/wideo, szyfrowanie end2end, płatności między użytkownikami, sztuczną inteligencję, czy wersję biznesową. Większość z tych projektów jest już wstępnie realizowana, a wirtualny portfel jest w trakcie beta-testów.
W najbliższych miesiącach spółka będzie informować o wdrażanych nowych usługach i postępach w przygotowaniu kampanii crowdfundingowej Fintecom S.A., właściciela marki GG.