Gadu-Gadu wspólnie z platformą IdoSell wdrażają GGchat dla właścicieli sklepów internetowych

Spółka Fintecom S.A, właściciel GG, wspólnie z platformą sklepów internetowych IdoSell wdrażają usługę GGchat z Asystentem AI – komunikator do obsługi zapytań klientów 24/7. Użytkownicy IdoSell już wkrótce będą mogli poGGadać z kupującymi przez okienko GG na swojej stronie, a wtedy gdy są zajęci – w ich imieniu odpowie Asystent AI.

GGchat z Asystentem AI to nowoczesny i przyjazny w obsłudze chatbot do kontaktu z klientami odwiedzającymi stronę internetową sklepu. Udostępniając GGchat na swojej stronie właściciel sklepu może być bliżej klienta, zwiększać szanse sprzedaży i być zawsze dostępny.

Największa moc komunikatora GGchat kryje się w Asystencie AI, którego włącza się jednym klikiem, podobnie jak ustawia status dostępnośći w komunikatorze Gadu-Gadu. Dzięki Asystentowi, GGchat automatycznie sam obsługuje zapytania i odpowiada na bazie zbudowanej i aktualizowanej wiedzy, również wtedy, gdy sprzedawca będzie nieobecny lub zajęty – przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

GGchat umożliwia dopasowanie kolorystyki okienka rozmowy chatbota, a nawet jego położenia na stronie, pobranie treści rozmowy, włączanie dźwięków powiadomień.

Wdrożenie GG z chatem AI dla platformy IdoSell to początek współpracy, dzięki której testowane są najnowsze rozwiązania GG. 

GGchat będzie dostępny w katalogu IdoSell Apps w cenie 39 zł netto/miesiąc przy początkowym 30-dniowym okresie testowym.

IdoSell to najbardziej efektywna sprzedażowo platforma sklepowa w Polsce. IdoSell oferuje innowacyjne rozwiązania, które wspierają dynamiczny rozwój sprzedaży międzynarodowej i umożliwiają łatwe wejścia na zagraniczne rynki.

GGchat to usługa rozwijana równolegle do klasycznego komunikatora GG i komunikatora GGapp do pracy zespołowej. Docelowo mają one być zintegrowane w superaplikację GGapp, umożliwiającą komunikację, dostęp do usług i płatności.