GG „po prostu wszędzie” za 6 mln złotych

Startuje największa kampania reklamowa w historii komunikatora

Kampania rozpocznie się na przełomie marca i kwietnia i promować będzie najnowsze wydanie GG. Wprowadza ono wiele istotnych nowości dla użytkowników – GG przeszło gruntowne zmiany nie tylko w wyglądzie (jest przyjemne dla oka i łatwo konfigurowalne), ale przede wszystkim oferuje wiele nowych możliwości – w wersji na komputer, przeglądarkę i na telefon.

Kampania promuje GG w kilku osobnych odsłonach, jedną z nich jest hasło „Po prostu wszędzie”.

To pierwsza w historii GG kampania z takim rozmachem. Zostanie ona przeprowadzana zarówno w serwisach GG Network (komunikator, portal, radio), jak i zewnętrznych, m.in. w: portalach Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl, radiu Eska, sieciach kin Cinema City. Wartość cennikowa kampanii w drugim kwartale wyniesie 6 mln złotych.

Kampania została przygotowana przez Dział Marketingu i Dział Kreacji GG Network S.A.

Nowości ze świata GG – wraz z katalogiem aplikacji zewnętrznych – zostaną zaprezentowane na specjalnej konferencji, już w ten wtorek 27 marca w Warszawie.

W lutym została wydana publiczna wersja testowa GG. Nowe GG można pobierać już bezpłatnie ze strony: http://beta.gg.pl/info