Kultowe emotki Gadu-Gadu na koszulkach kolekcji UC & GG

Back to school – pod hasłem powrotu do szkoły, polski producent odzieży młodzieżowej UrbanCity.pl wraz z wydawcą komunikatora GG przygotowali kampanię promującą kolekcję koszulek z kultowymi emotkami Gadu-Gadu. Kolekcja UrbanCity stworzona we współpracy z GG potwierdza wpływ obu marek na kształtowanie internetowej kultury w kraju.

Animowane, śmieszne emotki GG to wyróżnik popularnego polskiego komunikatora, które zdaniem wielu do dzisiaj pozostają najlepsze w świecie masowej komunikacji. To właśnie one stały się bohaterami specjalnej linii koszulek UrbanCity.

  • Pewne ikony się nie starzeją. Jeżeli pamiętasz dźwięk komunikatora GG i czekałeś na status „dostępny”, czy “zaraz wracam” bardziej niż na weekend, to wiesz, że Gadu-Gadu to nie jest zwykły komunikator. Wzory z emotkami GG, jakie wprowadziliśmy do naszej kolekcji to ukłon w stronę popularnych gifów, które towarzyszyły nam podczas rozmów, kiedy Internet w Polsce stawiał swoje pierwsze kroki, a teraz wracają, gdy GG ponownie kieruje swój komunikator do młodego pokolenia – mówi Rafał Kmiecik z UrbanCity.

Przez komunikator o charakterystycznym żółto-czerwonym słoneczku w logo poznało się setki tysięcy osób, wiele z nich jest do dzisiaj parą na całe życie. Swój nr GG miały znane osobistości, media, instytucje i firmy. Nostalgia za latami dwutysięcznymi powraca i otwiera przed GG nowe możliwości popularyzacji marki również wśród młodego pokolenia, które szuka alternatywy dla serwisów społecznościowych.

Obecnie 61,3 % użytkowników komunikatora GG to osoby poniżej 35. roku życia. Blisko 37% to młodzi internauci mający od 16 do 25 lat. Użytkownicy GG wysyłają ponad 150 mln wiadomości miesięcznie. Zdecydowana większość, bo 62,9% ma GG pod ręką w swoim smartfonie.

  • W 2025 roku świętujemy 25-lecie powstania kultowego Gadu-Gadu (GG) – mówi Jarek Rybus, pełnomocnik zarządu ds. komunikatora GG. – To jedna z najbardziej nadal rozpoznawalnych marek, ikoniczna legenda, która rozwija się pomimo dużej konkurencji globalnych sieci społecznościowych. GG to niepowtarzalny klimat statusów dostępności, opisów, dźwięku i emotek. Zmieniamy GG w europejską superaplikację GGapp, która zapewni w jednym miejscu dostęp do komunikacji, rozrywki i płatności. To, co się nie zmienia to kultowe emotki, które teraz można również nosić na sobie, na koszulce.

UrbanCity to polski sklep internetowy streetwear, działający od 2008 roku. Łączy ubrania, muzykę i codzienny styl. Jest jednym z pierwszych tego typu sklepów online w Polsce, dlatego od lat wyznacza trendy miejskiej mody. Kolekcja UrbanCity stworzona we współpracy z GG potwierdza wpływ obu marek na kształtowanie internetowej kultury w kraju.

Koszulki z kolekcji UC&GG dostępne są w sklepach UrbanCity.pl  oraz w sklepie on-line GG – https://shop.gg.pl/ 

Komunikator GG w wersji na smartfon, przeglądarkę i komputer dostępny jest na stronie www.gg.pl