Na stanowisku CCO Chief Content Officer odpowiadać będzie za zarządzanie treściami we wszystkich produktach GG Network S.A., szczególnie za kontakty z wydawcami zainteresowanymi dotarciem ze swoim kontentem do użytkowników komunikatora Gadu-Gadu oraz pozostałych serwisów spółki.
Mariola Wysocka pracowała wcześniej przez kilkanaście lat w grupie RMF FM, a ostatnie 3,5 roku w grupie ZPR (Grupa Radiowa TIME/ Murator/ Super Express), w tym na stanowisku wiceprezes sieci reklamowej IDMnet S.A. Była też przez 2 lata członkiem Rady Nadzorczej IAB Polska.
GG Network S.A. jest wydawcą m.in. tak popularnych serwisów, jak: gadu-gadu.pl, open.fm. Z komunikatora Gadu-Gadu korzysta 6693331 użytkowników (dane: Megapanel PBI Gemius, sierpień 2010). W portfolio spółki znajdują się również serwisy edukacyjne, z których we wrześniu br. skorzystało 1187837 użytkowników (dane: Megapanel PBI Gemius), z serwisów społecznościowych należących do GG Network skorzystało we wrześniu br. 4390794 użytkowników (dane: Megapanel PBI Gemius).
Według Rankingu grup witryn i witryn niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego serwisy GG Network S.A. odwiedziło w sierpniu br. 5699285 użytkowników (dane: Megapanel PBI Gemius).