W sieci GG rozpoczęła się kampania reklamowa usługi Plus na Kartę połączona z Plus Miksem, pod nazwą „Nowe Taryfy”.
Kampania opiera się na konkursie dla użytkowników zorganizowanym na specjalnym numerze Plusa GG:601 pod hasłem:„Jeśli zostałbyś Menadżerem ds. Dbania o Klienta w Plusie to…?”.
Użytkownicy biorący udział w konkursie wysyłają na numer GG:601 kreatywne, zabawne pace odpowiadające na tytułowe pytanie. Pozostali użytkownicy mogą głosować na swoich faworytów. Nr GG:601 jest botem graficznym – w oknie rozmowy pojawia się grafika pozwalająca na wysyłanie plików.
Zdjęcia, komiksy, kreskówki, animacje można przesyłać na konkurs do 16 lipca. Wygrywają materiały z największą liczbą punktów, a nagrodami są: Samsung Wave Y S5380 (wartość nagrody: 400 zł), voucher na wybrany event z katalogu życietoprzygoda.pl (wartość nagrody: 350 zł), karnet do wykorzystania w placówkach SPA „Yasumi” na terenie całego kraju (o wartości 250zł) i 30 smyczy z logo komunikatora GG.
Akcję wspiera postać „managera ds. dbania”.
Celem kampanii jest promowanie nowej taryfy, zawierającej 4 atrakcyjne benefity dla klientóworaz wzmocnienie wizerunku firmy poprzez zaangażowanie użytkowników w zabawę.
Konkurs promowany będzie w sieci GG poprzez banery w oknie rozmowy, komunikat startowy oraz spoty reklamowe w radiu OPEN.FM, dostępnym także w komunikatorze GG (http://open.fm).
Kampania wystartowała 2 lipca w sieci GG i potrwa do 22 lipca. Wszystkie media zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.
Bot Plus – GG:601