GG największą usługą mobilnego Internetu

Wprowadzone do badania Megapanel zmiany pozwalają mierzyć potencjał aplikacji mobilnych. Opublikowane ostatnio wyniki sierpniowe pokazują, […]

Grupa Allegro-GG największą audytowaną grupą internetową na polskim rynku

Grupa Allegro-GG zajęła wysokie, 2. miejsce w najnowszym badaniu popularności witryn i aplikacji Megapanel, prowadzonym […]

Poprawiona metodologia badania Megapanel pokazuje rzeczywistą pozycję GG Network

Zmiany wprowadzone przez PBI dają wydawcy komunikatora GG znacznie wyższą pozycję w rankingu Real Users i pozwalają awansować do pierwszej dziesiątki w rankingu użytkowników i uruchomionych aplikacji.

Dworce PKP w oczach podróżnych – wyniki badań

Spośród ośmiu największych dworców PKP w Polsce, które poddano ocenie podróżnych, jedynie dwa oceniane są […]

Biuro Reklamy GG najwyżej oceniane w 2011 roku przez klientów

Biuro Reklamy GG Network S.A. otrzymało najwyższą ocenę w rankingu „Biura Reklamy” magazynu „Media i Marketing Polska”. W rankingu badano biura reklam takich mediów, jak: telewizja, magazyny, dzienniki, radio, outdoor, Internet i kino.

GG Network S.A. przystąpiło do PBI

Po ponad roku przygotowań i negocjacji, Spółka Polskie Badania Internetu poszerzyła grono wspólników o pięć podmiotów: GG Network S.A., MURATOR S.A., Polskapresse Sp. z o.o., Redefine Sp. z o.o. oraz Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.. Rozszerzenie zostało zarejestrowane przez Sąd i tym samym właścicielami PBI oficjalnie stało się dziewięć podmiotów.

Komu są wierni internauci w wakacje?

Radio i internet najrzadziej zdradzane  – badanie polskich mediów
Poczytać, posłuchać, pooglądać czy poklikać? Skąd czerpie informacje polski użytkownik Internetu podczas rozleniwionych wakacji?

3D wchodzi nieśmiało – badanie

Reklamy w technologii 3D są dla większości internautów czymś nowym. Jednak pomimo tego, że dopiero debiutują na rynku, jesteśmy do nich pozytywnie nastawieni.

Nike ukradło Adidasowi piłkarski mundial

W pierwszej trójce marek najbardziej kojarzących się z imprezą w RPA znalazły się: Nike, Pepsi i Visa. Spośród oficjalnych partnerów mundialu najgorzej sobie radzą Adidas i Castrol – wynika z badań GG Network SA

Internauci po stronie Wojewódzkiego i Figurskiego

Jak wynika z badania GG Network przeprowadzonego dla Mediarun.pl, jedynie 38 proc. ankietowanych słyszało piosenkę dziennikarzy Eski Rock  “Po trupach do celu”.

Pobierz nowe GG