Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG Network wprowadza nową ofertę – reklamę w komunikatorze na smartfonach z systemami Android, Symbian i iOS. Przekaz reklamowy w GG można targetować, co wyróżnia ofertę na rynku reklamy mobilnej i pozwala precyzyjnie dotrzeć do poszukiwanej grupy użytkowników.
Dzisiaj do oferty, wprowadzone zostały nowe formaty reklamy w komunikatorze na komórkach: Komunikat Mobilny, Box w oknie kontaktów, oraz Banner w oknie kontaktów.
Naszą przewagą jest wykorzystywanie unikatowej na rynku reklamy mobilnej wiedzy na temat użytkownika – mówi Łukasz Śnioch, Kierownik Działu Produktu Biura Reklamy Grupy Allegro i GG Network – Chcąc skierować komunikację do swojej grupy docelowej, marketer będzie mógł skorzystać z targetowania demograficznego i wybrać płeć, wiek lub/oraz miejsce zamieszkania użytkowników, odbiorców swojej oferty. Reklama w telefonach dociera z przekazem do świadomych i aktywnych posiadaczy smartfonów, dlatego nowe formaty idealnie sprawdzą się np. przy kampaniach aplikacji mobilnych.
Na platformach mobilnych, w których będą wyświetlane reklamy w GG, czyli: iOS, Symbian i Android z GG korzysta 601 tys. aktywnych użytkowników miesięcznie (źródło: GG Network, dane za lipiec 2012). Łącznie ze wszystkich wersji mobilnych GG korzysta miesięcznie już 1 milion użytkowników.
Szczegóły oferty: http://reklama.gadu-gadu.pl/oferta/mobilnie
GG w komórce to stały kontakt ze znajomymi, nawet poza domem i dostępem do komputera stacjonarnego. Aplikacja cieszy się niezmienną popularnością. Miesięcznie ze wszystkich wersji mobilnych GG korzysta już blisko milion użytkowników i liczba ta stale rośnie. Zarówno w AppStore (sklepie z aplikacjami dla systemu iOS urządzeń Apple), jak w Google Play (sklepie z aplikacjami dla systemu Android firmy Google), GG znajduje się na wysokich miejscach w kategorii „Najlepsze bezpłatne”.
Z GG na komórkę korzystać mogą posiadacze urządzeń z systemami: Android, iOS, Symbian, Java, WindowsPhone i BlackBerry.
Więcej o GG: http://beta.gg.pl/info