15 sierpnia to okazja do świętowania wielu uroczystości w Polsce, w tym kolejnej rocznicy powstania popularnego polskiego komunikatora GG (d. Gadu-Gadu). Użytkownicy otrzymają urodzinowy prezent.
Niegdyś masowe narzędzie do szybkiej komunikacji, dzisiaj nie składa broni i konsekwentnie rozwija nowe usługi.
Oficjalnie GG wystartowało 15 sierpnia 2000 roku. Od początku zyskało wielką popularność stając się synonimem komunikatora i podstawowym narzędziem do komunikacji. Swoją sławę zyskało dzięki konkurencyjnemu dla kosztownych wtedy SMS-ów sposobowi wysyłania wiadomości, a charakterystyczne słoneczko, opisy, statusy dostępności oraz emotki i dźwięk wiadomości na stałe zagościły w popkulturze. GG to nadal jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Przeprowadzone w lipcu u.br. badanie wykazało, że markę GG zna 91% polskich internautów (badanie Panel Ariadna).
GG – https://www.gg.pl/ – już od 24 lat rozpala rozmowy polskich internautów. Dzisiaj GG wprowadza nowe rozwiązania, m.in.: płatności pomiędzy użytkownikami (GGwallet), wersję GG dla firm i zespołów – GGapp, nowoczesny GG Chat na strony internetowe czy Asystenta AI. Właścicielem marki GG od 2018 roku ponownie jest polska firma – spółka Fintecom S.A. z Koszalina, która konsekwentnie inwestuje w rozwój kultowej polskiej marki i udostępnia nowe usługi skupione wokół GG.
Dzisiaj z komunikatora korzysta kilkaset tysięcy użytkowników miesięcznie i nadal – pomimo innych konkurencyjnych aplikacji – GG jest miejscem łączącym ludzi o różnych zainteresowaniach, a także wspierającym firmy w kontaktach z klientami.
Obecnie 61,3 % użytkowników komunikatora GG to osoby poniżej 35. roku życia. Blisko 37% to młodzi internauci mający od 16 do 25 lat. Użytkownicy GG wysyłają ponad 150 mln wiadomości miesięcznie. Zdecydowana większość 62,9% ma GG pod ręką w swoim smartfonie.
Z okazji 24. jubileuszu, GG przygotowało urodzinowy rabat 24% na 24 urodziny – zniżkę na GG Premium, płatną wersję komunikatora wyróżniającą się szeregiem praktycznych funkcji. Użytkownicy GG Premium mogą cieszyć się GG bez reklam, dłuższym okresem przechowywania plików, dostępem do Asystenta AI i nowym czatem na swoją stronę internetową.
Aby skorzystać z urodzinowego rabatu 24% na GG Premium, należy wpisać kod: 24URODZINYGG podczas zakupu GG Premium na stronie Sklepu GG – https://shop.gg.pl/pl/p/GG-Premium-aktywujprzedluz/83 Kod działa do północy urodzinowego dnia – czyli do 23.59 w dniu 15 sierpnia 2024 roku. To tylko 9,90 zł za miesiąc (lub 89 zł za rok), aby mieć dostęp m.in. do własnego Asystenta, czata na stronę. Dzięki urodzinowej zniżce, cena ta maleje aż o 24%.
Płatna wersja komunikatora GG to dziś coraz więcej korzyści, które wymiernie pomagają w codziennej komunikacji – w domu i w pracy. To także ważna usługa wspierająca rozwój polskiego komunikatora. Dzięki Użytkownikom GG Premium, ta kultowa polska marka może nadal rozwijać się pomimo silnej konkurencji.
Kilka ciekawostek o GG:
- W 2008 roku Gadu-Gadu umożliwiło dyskusję na orbicie okołoziemskiej. Dzięki komunikatorowi możliwa była rozmowa z astronautami na stacji kosmicznej. Załoga ISS odpowiadała na pytania, które zadawali im użytkownicy Gadu-Gadu.
- Numery GG posiadało wiele gwiazd, znanych osób i instytucji, m.in. Doda, Lech Wałęsa, WOŚP, Muzeum Powstania Warszawskiego, Policja, Radio PiN i wiele wiele innych. Specjalne numery GG nadal oferowane są celebrytom i różnym instytucjom oraz firmom.
- Od 2018 roku właścicielem marki GG jest ponownie polska firma – spółka Fintecom z Koszalina, która wprowadza wiele nowości, m.in. wersję GGapp do pracy zespołowej, płatności mobilne przez GG, nowoczesny czat na stronę www, technologię AI i wiele innych.
Kontakt dla mediów:
Jarek Rybus
GG: 6
Fintecom S.A.