GG to wygodne, niezawodne narzędzie, które zapewnia sprawną komunikację i poufność przekazywanych informacji. Zawsze ceniły to firmy, chętnie używając GG zarówno do komunikacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej. I tak jest do dzisiaj. Ale dopiero teraz przedsiębiorstwa mają możliwość zarejestrowania konta firmowego.
Dotąd firmy zakładały konta takie same, jak osoby prywatne. Od marca każda firma może założyć konto, w którym zamieści swoje dane teleadresowe, odnośnik do strony internetowej, jak również ma możliwość szerzej zaprezentować swoją działalność w opisie. Jeśli firma chce zachować numer GG który służył jej dotychczas do komunikacji z klientami, może przekształcić obecne konto w konto firmowe.
Rejestracja odbywa się w aplikacji desktopowej oraz w wersji przeglądarkowej GG na stronie http://www.gg.pl, przekształcenia można dokonać także na wersji mobilnej GG. Wszystkie konta firmowe będą widoczne w katalogu publicznym po ich uprzedniej weryfikacji.
Każda firma korzystająca z GG ma możliwość przedstawić się w opisie działalności – tym samym GG może stać się platformą do pozyskiwania nowych klientów wśród użytkowników komunikatora. Jednocześnie numer GG podany w danych kontaktowych firmy na jej stronie internetowej to ukłon w stronę miliona użytkowników aplikacji. A w milionach innych, którzy mają wiele dobrych wspomnień związanych z komunikatorem i duży sentyment do – odradzającego się na ich oczach – kultowego brandu, na pewno wywoła miłe skojarzenia.