Nowy szef marketingu w GG

Konrad Makowski objął z początkiem stycznia stanowisko Dyrektora Marketingu i Promocji pionu online w GG Network S.A. i będzie odpowiedzialny za marketing produktów online w portfolio GG, czyli przede wszystkim komunikatora Gadu-Gadu, serwisów społecznościowych, portalu GG.pl oraz pozostałych produktów online.

Z branżą marketingową jest związany od ponad 10 lat. Zdobywał doświadczenie zarówno w firmach z polskim kapitałem, jak i w korporacjach międzynarodowych. Zarówno w zakresie budowy jak i realizacji strategii marketingowych ATL, BTL, PR, Internet.

Przez ostatnie 3 lata był odpowiedzialny za działania promocyjne i marketingowe dla Media Point Group, w tym za działania marketingowe oraz akcje eventowe dla grupy produktów wydawniczych, m.in.: tygodnika Wprost, magazynu Machina, Filmu. Wcześniej pracował również dla IDG (PC World, Computerworld), Hachette Filipacchi oraz Muratora. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Dziennikarstwa oraz studiów podyplomowych z zarządzania projektami na SGH.