Polska broni się przed Facebookiem / wejście GG.pl

Wejście GG.pl

(…) Dalszy marsz amerykańskiego portalu może zatrzymać też nowy serwis GG.pl, czyli spolecznościowa propozycja od właścicieli komunikatora Gadu-Gadu. – Ktoś, kto wejdzie na niego po raz pierwszy, może powiedzieć, że serwis przypomina Facebooka. Nie unikniemy takich porównań -przyznaje Marek Soból, szef produktu. Internauci portalu mogą bowiem wpisywać swoje przemyślenia na tzw. pulpicie, komentować je bądź oznaczać np. jako fajne”, wow” czy blee”. Przewagą nowego serwisu ma być wykorzystywanie kontaktów z komunikatora Gadu-Gadu. – Na dzień dobry mamy blisko sześć milionów użytkowników – mówi Soból. Eksperci uważają, że znana polska marka internetowa połączona z ofertą dla internautów zbliżoną do Facebooka może ostro namieszać na polskim rynku (…)

źródło:

Dziennik.pl

16.06.2010

autor: Sylwia Czubkowska