Kampania GG #poGGadajmy

Komunikator GG (dawne Gadu-Gadu) przygotowuje się do ponownej ekspansji na polskim rynku. Użytkowników aplikacji GG czekają liczne udogodnienia i odświeżony layout. Ich wprowadzenie poprzedzi kampania wizerunkowa w mediach społecznościowych.

Firma England.pl – nowy właściciel kultowego polskiego komunikatora – nie zraża się popularnością zagranicznych komunikatorów z Menlo Park. GG skutecznie konkuruje z nimi pod względem poufności rozmów między użytkownikami i ochroną ich danych osobowych. Wciąż też ma swoich wiernych fanów korzystających z niego na co dzień. Są również rzesze osób, które kiedyś korzystały z Gadu-Gadu i wciąż dobrze to wspominają. Zmiany w aplikacji GG – poprawa parametrów technicznych i nowe funkcjonalności – mają zachęcić ich do ponownego założenia konta i zapalenia żółtego słoneczka.

Update GG poprzedzony będzie odświeżeniem szaty graficznej strony www.gg.pl, launchem bloga lifestylowego dostępnego na stronie gadu-gadu.pl oraz kampanią wizerunkową w mediach społecznościowych prowadzoną pod hasłem #poGGadajmy. GG chce trafić z jej pomocą do odbiorców w różnym wieku: młodzieży, millenialsów, jak i przedstawicieli starszych pokoleń, w tym seniorów (górny limit wyszukiwarki to 120 lat!).

Chcemy inspirować ludzi do nawiązywania nowych znajomości – ułatwia to funkcja losowania kontaktu – oraz do swobodnej i jakościowej komunikacji ze znajomymi, rodziną i kontrahentami. GG to wygodne narzędzie do porozumiewania się w każdej sytuacji i na różnych polach codziennego funkcjonowania – zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. A także – do czego przykładamy bardzo dużą wagę – narzędzie bezpieczne. Rozmowy są szyfrowane i nikt poza samymi rozmówcami nie ma do nich wglądu – mówi Agnieszka Remus, współwłaścicielka England.pl.

I dodaje: – Chcemy promować nie tylko sam komunikator, lecz także ideę komunikacji jako takiej. A dziś ta odbywa się w dużej mierze online. I nic w tym złego – wymiana myśli przesyłanych w wiadomościach tekstowych pomaga ludziom poznać się wzajemnie, poznać swoje potrzeby, oczekiwania, światopogląd. Wiadomości tekstowe pomagają okazać innym wsparcie i zainteresowanie. Ułatwiają to dodatki do tekstu: emotikony, gify (które niedawno wprowadziliśmy), możliwość wysyłania zdjęć.

England.pl jako firma z branży fintech, wyróżniona ostatnio w I edycji Rankingu Forum Firm Rodzinnych miesięcznika FORBES w województwie zachodniopomorskim,dobrze zna i szanuje wartość dobrej komunikacji, bezpieczeństwa danych i rzetelności w biznesie. GG wspiera zatem nie tylko komunikację osób prywatnych między sobą, ale i firm z ich klientami.

Uważamy, że dobra komunikacja to podstawa zdrowych relacji i sukcesu w biznesie. Świat będzie lepszym miejscem, gdy będziemy przykładać większą wagę do jej jakości: precyzyjności, otwartości, szczerości. Pragniemy mieć w tym swój udział, dlatego chcemy przywrócić popularność, jaką GG miało przed laty. – deklaruje Agnieszka Remus.

Kampania GG #poGGadajmy prowadzona będzie na Facebooku, Instagramie, YouTubie i blogu GG (gadu-gadu.pl). Oprócz treści tekstowych i graficznych na kanałach tych publikowane będą filmy reklamowe. Pierwszy film, wyreżyserowany przez Aleksandra Dembskiego („Szkoła uwodzenia Czesława M.”, „Anatomia startupu”) nosi tytuł „Nie musisz mówić”: http://bit.ly/NieMusiszMowic.

Za koncept, strategię, kreację i komunikację odpowiada agencja COUNICO. Film według scenariusza Aleksandry Laudańskiej i Aleksandra Dembskiego zrealizowało studio Demmedia.