Trafiaj celnie z Allegro, GG i Bankierem

Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG Network testuje nowe skuteczne targetowanie reklam w Internecie – „targetowanie zakupowe”, usługę pozwalającą marketerom idealnie skierować przekaz reklamowy w kluczowym momencie poszukiwania produktu przez klienta. Reklamodawcy mogą już z niego korzystać.

Krzysztof Łada, Allegro: Przekaz marketingowy można skierować do klienta gdy wyciąga rękę po produkt

Dzięki platformie Allegro marketingowcy nie muszą już budować swoich strategii w oparciu o anonimowe ankiety wypełniane przez przypadkowych użytkowników. Zwyczaje zakupowe użytkowników platformy Allegro przybliża Krzysztof Łada, dyrektor operacyjny biura reklamy Grup Allegro i GG Network.

OpenFM jedną z najlepszych aplikacji na smartfony

Aplikacja OpenFM na Android została nagrodzona podczas konferencji Generation Mobile 2012, odbywającej się w dniach 29-30 marca w Warszawie. Spośród nadesłanych na konkurs ponad 140 aplikacji jury wybrało 5 w każdej z trzech kategorii. OPEN FM nagrodzono w kategorii aplikacje na system Android.

GG „po prostu wszędzie” za 6 mln złotych

Startuje największa kampania reklamowa w historii komunikatora. Kampania rozpocznie się na przełomie marca i kwietnia i promować będzie najnowsze wydanie GG. Wprowadza ono wiele istotnych nowości dla użytkowników – GG przeszło gruntowne zmiany …

GG uruchamia wirtualną przestrzeń dla użytkowników popularnego komunikatora

GG Dysk – to nazwa wirtualnej przestrzeni, z której mogą od dzisiaj korzystać użytkownicy najnowszej […]

Oświadczenie GG w sprawie ACTA

W związku z toczącą się emocjonalną publiczną debatą na temat planowanego przez polski Rząd podpisania […]

Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski przechodzą do Biura Reklamy Grupy Allegro i GG

Karol Skorupski i Marcin Ośmiałowski z Ringier Axel Springer Polska dołączą od 6 lutego do […]

Stało się: wspólna oferta Allegro i Gadu-Gadu już na rynku

Liderzy rynku – Grupa Allegro i GG – zgodnie z zapowiedziami połączyli siły i stworzyli wspólne biuro reklamy. Oferuje ono narzędzia pozwalające dotrzeć do blisko 80% polskich internautów, ustępując w zasięgu jedynie Grupie Google. Obie spółki należą do globalnego koncernu Naspers, którego serwisy trafiają w Polsce do 15 milionów użytkowników miesięcznie.

GG Network nowym członkiem zwyczajnym IAB

Spółka GG Network, właściciel między innymi najpopularniejszego komunikatora w Polsce – Gadu-Gadu (GG), dołączyła do grona członków zwyczajnych IAB Polska. Obecnie lista członków zwyczajnych liczy 12 podmiotów.

Allegro i Gadu-Gadu – mocarze polskiego Internetu

Dwie popularne marki polskiego Internetu – Allegro i Gadu-Gadu – zostały wysoko ocenione w Rankingu Marek dziennika „Rzeczpospolita”. Zarówno Allegro, jak i GG należą do Naspers Ltd.

Pobierz nowe GG