Blisko 1/3 internautów chce być elfem

Elf to pożądana postać świata fantasy. Chciałaby nią zostać 1/3 polskich internautów.
A tylko 1 procent chce być brzydkim orkiem; 8% wolałoby ziać ogniem jak smok. Jednak pomimo takiego poszukiwania drugiej natury, nadal zwycięża człowiek – na niego wskazało aż 62% badanych internautów. Dla nich człowiek to najlepsza rasa, nie tylko w świecie fantasy.

Elf to pożądana postać świata fantasy. Chciałaby nią zostać 1/3 polskich internautów.
A tylko 1 procent chce być brzydkim orkiem; 8% wolałoby ziać ogniem jak smok. Jednak pomimo takiego poszukiwania drugiej natury, nadal zwycięża człowiek – na niego wskazało aż 62% badanych internautów. Dla nich człowiek to najlepsza rasa, nie tylko w świecie fantasy.

Od jutra użytkownicy Gadu-Gadu będą mogli sami sprawdzić, w jakiej roli czują się najlepiej.

A to dzięki największej grze on-line świata fantasy, która będzie dostępna bezpłatnie bezpośrednio w komunikatorze Gadu-Gadu. W środę, 28 kwietnia odbędzie się jej oficjalna premiera.

W grę tzw. przeglądarkową (MMO) będzie mogło grać jednocześnie nawet kilkaset tysięcy osób. Wirtualny świat wykorzystuje unikatowe mechanizmy społecznościowe, pozwalające pasjonatom gier rywalizować w niespotykany dotąd sposób i na masową skalę. Czy jutro 1/3 internautów zamieni się w elfa?

Badanie przeprowadzono wśród użytkowników Gadu-Gadu, stanowiących ponad połowę wszystkich internautów w Polsce.

Uczestnicy badania przyznają, że 10 % z nich ukrywa swoją prawdziwą naturę przed innymi, natomiast ponad 60% jest przeciwnego zdania.

Ponad 20% twierdzi, że „tak naprawdę jest kimś innym”.

Blisko 30% internautów na co dzień przywdziewa inne maski, ale już 70% jest innego zdania i nie stosuje masek, pokazuje się takimi, jakimi są w rzeczywistości.

Ponad 70% uznaje, że może być „tym, kim chce”, ale już około 20% twierdzi, że nie jest to takie łatwe.

Od jutra internauci będą mogli sami sprawdzić, w jakiej roli czują się najlepiej – elfa, orka czy człowieka. Gra będzie dostępna bezpłatnie dla milionów osób.

Informacje o badaniu:

Badanie zrealizowano na panelu internautów GG Network S.A. Próba N=760 osób, losowo-kwotowa, reprezentatywna dla użytkowników komunikatora Gadu-Gadu ze względu na wiek, płeć, wykształcenie i wielkość miejscowości zamieszkania.